Biancakanin

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Sara Andersson - 25 februari 2012 09:59

Alltså, jag känner verkligen hur fäst jag är vid Bianca och vad otroligt svårt det skulle bli om något hände med henne. Hon har verkligen fyllt upp tomheten efter Tindra (en vit fluffnin jag hade som dog i höstas) och mina andra kaninerns död. Hon gör mej alltid så glad med sina små hyss å glädjeskutt. Blir glad av att titta på hon bara. :3 Hon är så underbar min toknin^^

Bianca har även utvecklats väldigt mycket. Första dagen jag fick hem henne var hon rädd för alla ljud och livrädd för katterna dessutom! Hon klarade inte av att vara några meter från en katt för då börja hon skrika av rädsla. Men snart har jag haft Bianca i ett år och nu kan hon lägga sej bredvid katterna och jaga dom då och då, nu äre hon som skrämmer katterna minsann! ;)     














Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards