Biancakanin

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Sara Andersson - 24 februari 2012 14:53

UNDERBART VÄDER UTE! 5 plus, snön är borta, kaninerna är glada.

Haft noll tillgång till internet så inte kunnat blogga nånting alls. Loggade in på facebook från mobilen igår och såg jag hade 55 händelser!

Men ska verkligen att försöka blogga lite mer seriöst nu! 

Själv har man vart förkyld som bare den.. men kämpat mej ut till kaninerna ändå. Gått å hämtat hö hos grannen och snodde även med mej lite halm hehe.

Igår försvan äntligen snön så passade på att ta ut Bianca! Aw, glad hon blev. :3 Gjorde glädjeskutt å grejer. Så hon fick vara ute i några timmar sedan tog jag ut Ellsa & Nora eftersom deras hage är helt lerig och isig. Tror att Bianca kan tas ut helt snart. Eller ah.. när gräset är grönt, fåglarna kvittrar osv så är det dags å bli utekanin igen. ;) Ska bara fixa lite bättre grejer så hon inte kan rymma till dom andra kaninerna.


Så drygt äre för när jag har mest grejer att blogga om så har man inget internet. Gah!

Ellsa gosade ner sej i halmen på engång. 






                   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards