Biancakanin

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sara Andersson - 15 februari 2012 12:50

Har inget internet för tillfället, så skyller på det. 

Inget särskilt har hänt typ. Vart hemma hos ninisarna sen söndags till igår å städat burar, rastat dom m.m =) Känns lite akut med kloklippning men klosaxen är totalt väck! Letat som en tok men hittar den inte. Går ju använda en sånhär nageltång med men hittade ingen sån heller.. Blir att köpa en ny så snart som möjligt.


Vart hyffsat varmt ute, 1- grad ungefär så slängde ut Bianca i snön lite så hon fick springa av sej! Fattar inte hur jag vågade ha hon lös sådär.. Hittade inte hennes koppel utan bara selen. Hade katterna inne så dom inte skulle jaga hon iaf. Hon sprang inte iväg men tog en bra stund för mej å få tag på hon! Tror jag fick mer motion än Bianca om jag ska vara ärlig haha ;)

                               

Jag har insett att jag verkligen saknar att ha många kaniner å hålla på med. För ett år sedan hade jag 7 stycken kaniner, nu har jag bara 3. Åh, vill verkligen, verkligen ha mer kaniner! :c Men tänker inte skaffa mer först jag slutat skolan. Får nöja mej med mina pälsklningar som jag har. ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards