Biancakanin

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Sara Andersson - 18 april 2012 23:30

Ni anar inte hur otroligt svårt det är att bestämma vad jag ska para Bianca med för någon. Hennes ungar kommer ju inte vara utställningsbara oavsett färg/teckning, eftersom Bianca inte har stamtavla och hennes föräldrar inte är stambokförda. -.- Så då är det ju mer en smaksak om vad jag vill ha för färg på hennes ungar. Och det är just det jag inte vet! Finns så många fina färger på Dvärgharar som jag skulle vilja att hennes ungar. Det jag funderar mest på är blå zobel, vit rö, eller svart, för hon har en del såna bakom sej å tycker det är fina färger. :) Viltgrå, Viltbrun, Black and tan/white är också vackra färger som inte finns så många av i Sverige på Dvärgharar vad jag vet. Sad to hear but true. ;)


Bild på Bianca från helgen^^

 


Denna veckan är jag inte i skolan av olika anledningar. Är hos mamma nu och imorgon ska jag till vårdcentralen å senare imorgon ska jag hem till pappa och djuren. Blir då att försöka stoppa ihop Nora och Leon å se hur dom två funkar med varandra. Antigen går allt superbra från första stund eller så bråkar dom lite smått i början bara eller så funkar dom inte alls å det vore vääääldigt synd om det blev så! Så håll era tummar å tassar att det ska funka mellan dom nu. =)




Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards