Biancakanin

Alla inlägg den 5 april 2012

Av Sara Andersson - 5 april 2012 00:22

Nu är det endast 5 dagar kvar tills jag ska hämta Leon! (Herrgud vart tar tiden vägen?! Fattar inte hur allt går så fort) Ska verkligen bli jätte roligt. Längtar sönder.


Innan jag hämtar honom blir det en "liten tripp" till Dalarna å hälsa på Michis å hennes kaniner. :) Skooj! Stannar där från Fredag - Tisdag. Så när jag ska hem tar  jag alltså tåget direkt från henne till Stockholm å hämtar upp kaninen, sen åker jag vidare mot Herrljunga där jag ah, nästan bor. ;) Smidigt. Såå, påsklovet börjar bra iaf å jag hoppas att det kan sluta lika bra också. Susanna kommer eventuellt hit med Ophelia och Nenna i några dagar med! Ophelia tas med för underhållningens skull. ;) Nenna tas med för att hon ska provas hos mina kaniner om det funkar. Har planer på att kaaanske köpa henne från Susanna senare i sommar isf.. Hohoh, så mycket planer, så lite tid.

Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards