Biancakanin

Alla inlägg den 26 mars 2012

Av Sara Andersson - 26 mars 2012 17:55

Fick igår komma hem en stund till ninisarna. Dock så kom mörkret före mej hem.. så jag han faktiskt inte göra så mycket förutom att springa ut å hälsa på dom.


Stannade hemma från skolan idag för är lite småkrasslig fortfarande, passade på att greja med kaninerna då såklart^^ Hoppade lite med både Bianca och Nora med mina "superfina" hinder av burkar, pinnar, osv. ;) Jag ska faktiskt köpa riktiga hinder nångång. Nora är faktiskt väldigt duktig på att hoppa för å vara såpass stor. Hoppade med henne rätt mycket hemma innan hon fick sin första kull. Sen har jag bara inte hoppat lika mycket med henne. Det är ju ingen som tror att den fetknoppen kan hoppa som hon gör men hon är hyffsat duktig, hehe. ;) Kan lägga upp nån film här på bloggen nåndag. Bianca är också rätt dutkig här hemma men på tävlingar är hon så rädd, vet inte hur jag ska träna bort det riktigt. Några tips? 














             

Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards