Biancakanin

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sara Andersson - 19 mars 2012 11:22

Kan inte hålla mej för att skriva här på bloggen vad jag ska skaffa för någon nin. Så nu berättar jag!

Den 5 april ska jag upp tiiidigt på morgonen för att åka till Stockholm å hämta Noras blivande bästis. En kastrerad dvärgvädurskorsning på 4 år från Silverados hoppkaniner. Uppfödaren säger att han är väldigt social och har gått med andra honkaniner förut, vilket är as bra!


Eventuellt blir det så att han får åka med mej upp till Dalarna några dagar. Ska träffa Michis, Nina och Dudley (Michiskaniner.blogg.se) där. ;) Awesome! När jag kommer hem har jag halva lovet kvar att pyssla å greja med kaninerna.

Håll tummar era tassar att Leon och Nora inte bråkar!

Presentation

Halloj! Jag som skriver här heter Sara Andersson. Jag går första året på strömma naturbruksgymnasium, inriktning djurvård. :)
På vardagarna bor jag på skolan och på helgerna är jag hemma. Tyvärr får man inte ha djur med sej på skolan. Så kaninerna bor he

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards